آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ زهره 

سلام . پست بسيار زيبايي بود اما يك نكته براي بنده مورد سوال است و آن اين مطلب است كه در بخش اول كه در مورد ملاكهاي عدالت گفته شده بهتر بود معناي يتيم هم بيان شد چرا كه معنايي بسيار گسترده دارد مي توان افرادي را پيدا كرد كه با وجود داشتن پدر و مادر يتيم هستند پس بهتر آن است كه به جاي بكار بردن اين لفظ كه تعيين كننده عدالت است از لفظ عموم مردم استفاده مي شد كه ميزان عدالت هر فردي در ارتباط با كل جامعه سنجيده مي شود .

از زيباترين نكات مطرح شده ميزان سنجش بر اساس وسع فردي است كه خداوند هر فردي را به اندازه توانش از او توقع دارد .

پس همان مي شود كه هميشه از خداوند خواهيم لطفش شامل حال ما شود و البته ما اين را درك كنيم كه البته خداوند هميشه نگاهي به مخلوق خود دارد و با تمام ناشكريهايي كه او انجام مي دهد باز هم ارحمن الرحمين است .

با تشكر

+ رحيم 

با سلام و عرض ادب

ممنونم از دقتي كه فرموديد اما اصل موضوع همان است كه در آيه قيد شده است يعني با صراحت فرموده به مال يتيم نزديك نشويد و ينيم هم تعريف خودش را دارد و نياز به اين نيست كه تعميم به اين موضوع بدهيم كه بعضي ها با وجود داشتن پدر و مادر باز هم يتيم محسوب ميشوند اين مد نظر آيه بنظر م مي رسد كه نباشد به هر حال در جامعه آنچه كه مسلم است وجود و حضور يتيمان هست در آن كه بايد حقوق حقه آنان رعايت بشه تا بتوان ادعاي اجراي عدالت را داشت اين مهم هست و ممنونم از نظراتون در ساير موارد يا حق