چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ زهره 

سلام . با تشكر بي عدالتي در امور مختلف از آن ماست و خداوند به هيچ وجه نمي تواند بي عدالت باشد چرا كه ذات اقدس او با صفات منفي همخواني ندارد هر آنچه در وجود اوست خوبيست و لا غير و اين ما انسانها هستيم كه با اعمال نابخردانه خود ديگران را به درد مي اندازيم و اين نكته نيز بسيار زيبا بود كه جزء از اهميت ويژه اي برخوردار است و اينكه ما از اجزاء تشكيل شده ايم ولي تنها به كل توجه مي شود . بنا به گفته دوستي در عالم رياضي همه وجود ندارد و حتي همان يك نفر هم مورد توجه است و اين همان توجه به جزء است .

با تشكر از زحمات شما

+ رحيم 

با سلام و صلواه بر محمد ( ص ) و آل او

خداوند وقتي بركات خود را بر قلم نازل ميكند همه زيبايي جهان را در نوك قلم كه فضايي اندك با وسعت هستي را دارد قرار ميدهد .

در پست قسط و عدل فرق اين دو واژه به زيبايي بيان شده است و هم چنين تعاريف از عدل كه يك كليت اجرا شده در جهان هستي و هم اينكه انسان عادل زيبنده صفات زيبا و هم چنين عدل مي باشد بيان گرديده .

بيان اين واژگان نغز و پر معنا از بركات قلمي است (( كه هراس از محروميت جان خسته ما را مي سوزاند )) كه عدالت را مجري خوبي براي قسط ولي هر مجري قسطي را حكما عادل نميداند تراوش ميكند و مثال علم و حكمت در بحث هاي قبلي نيز اشاره زيباي اين مقوله هست .

ارزشمندي اجزاء جهان هستي كه كليت هستي را مي سازد نيز از نكات خوبي قابل اشاره است .

در نهايت با ((( يك نكته ))) اوج اين نوشتار به خورشيدي مانند ميشود كه ( اعمال ذره ذره مورد بررسي قرار مي گيرد و اين نوع حسابرسي نييز بيان زيباي اجراي عدالت خداوندي است )) حسابرسي كه خود نشانه عدالت است را در اين موضوع كه كليت انسان در قيامت مورد بررسي قرار نميگيرد كه اگر ميگرفت راه نجاتي نبود .

موارد هشتگانه پرهيز نيز هشداري است به جانهاي تشنه عدالت .

و بنظرم پاسخ سئو الات انتهاي پست نيز در متن خود پست پاسخگويي شده است و اين روشني در همه پست به نرمي و لطافت بيان گرديده