تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ رحيم 

با سلام و تحيت حضور شما بزرگواران

1- هر طوري كه بخواهيم فكر بكنيم محل گذر به بهشت اين دنياست خوب محل عبور به اين زيبايي رو ميشه نا آگاهانه سر زنش كرد بطوري كه آخرت ما لطمه بخورد ؟؟ اين نشانه درايت و عقل نيست كه بستر رسيدن به آخرت نيكو را سر زنش كنيم .

2- ماهيت دنيا و آخرت از نظر بعد جسماني و روحاني فرقي با هم ندارند چون خدا وند انسانها رو با همين هيمنه و هيبت بر مي انگيزاند تنها فرق اين دنيا با آخرت فقط خضور شاهداني است كه در آنجا هستند و براي تك تك اعمال انسان گواهي ميدهند

3- اعمال ما در روز قيامت هويدا ميشود و ما كليه اعمال خود را به وضوح خواهيم ديد و چون آن شاهدان هم حضور دارند لذا خجالت از اعمال عذابي خواهد بود براي انسان در مقابل خداوندي مهربان و بايد بدانيم كه در آخرت نه تنها زندگي تمام نميشود بلكه شروع يه زندگي جاودانه خواهد بود و حضور در آن هم جاوادنه هست نه محل گذري .

در پايان از توجه شما عزيزان تشكر رو دارم كه اين حضور رو سبز نگه ميداريد موفقيت همگي آرزوي قلبي همگي ماست .

+ زهره 

سلام

بسيار زيبا بود مخصوصاً اين نكته كه دنيا طلبي مي تواند مانعي در راه اجراي عدالت باشد و اصل كلام در مورد بي عدالتيها هم همين است اما چند سوال اول اينكه چگونه سرزنش نمودن نا آگاهانه دنيا مي تواند به آخرت ما لطمه بزند ؟؟؟ دوم اينكه درست است كه ماهيت دنيا با آخرت متفاوت است اما ايندو به دنبال هم هستند و سوم اينكه اعمال ما در آخرت چه مي شود ؟ آيا آنجا محل گذري براي آينده نيست و زندگي تمام مي شود ؟