آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ رحيم 

با سلام و عرض ادب

خدا را شكر ميكنيم براي هعمت عظيمي كه بعنوان عدل دربين همه مردم قرار داد و اين صفت بارزه خداوندي را در وجود همه انسانها به وديعه نهاد اگر باور كنيم كه خودمان بر عليه خودمان در قيامت اقرار به گناهانمان ميكنيم پس ديگر هيچ بهانه اي براي فرار از حساب برايمان باقي نميماند و مسئله زنده و قابل مشاهده در اين دنيا را نبايد فراموش كنيم كه در قيامت خداوند با فطرتهاي پاكمان ما را بر خواهد انگيخت و اينگونه خداهد بود كه شرمندگي پاسخگويي به حداوند دامن گير ما خواهد شد در چنين مواردي است كه خواهش من براي پر كردن اين كوله خالي به قوت خود باقي ميماند .

نكات بسيار ارزنده اي رو ياد آوري كرديد كه اگر پي به واقعيت هاي آن ببريم هم آخرت و هم دنيا را براي خود زيبا نموده و با روحي سرشار از رضايت به محضر يگانه هستي خواهيم رسيد اين نكات كه بسيار عميق و حوصله مطرح شده هم حاوي مژده رسيدن بوي بهشت را خواهد داشت و هم عمق رفتارهاي ما براي بقا مشخص مي شود . اين نكات كه به طور خلاصه هم اصول دين را شامل ميگردد و هم فروع آنرا عبارتند از دو موضوع قابل درك .

1- شمول كلي عدل بر پيكره هستي

2-تعيين ميزان و محك عدل در دنيا و آخرت

با چنين ديدگاهي انسان به منزله آن است كه بر مرتفع ترين مكان كوه ايستاده باشد و از آن فضاي كه انسان را محيط ميگرداند به رودخانه در جريان انتهاي شيار كوه نظاره كند و نوعي تسلط را نشان دهد

+ زهره 

سلام

بسيار زيبا بود براي رسيدن به عدل بايد ابتدا ايمان داشت و بدون اعتقاد و ايمان و اعتماد به خدا عدل معنايي پيدا نمي كند

پست الكترونيكي