تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ رحيم 

با سلام و ادب

با تشکر از زحمتي که تقبل فرموديد و اجري رو نصيب خودتون کرديد انشالله که زحمت اين نوشتار ذخيره آخرت همه ما باشه يه مطلب کوچيکي رو به پست اضافه کردمالبته اجازه ايم کار رو نوريه گرامي به من دادند .

در مورد سئوالتون بايد عرض کنم در تفاوت در بازگشت از توبه و معاد آنچه مهم هست در هر دو که شما فرموده بوديد که غير از بعد مکاني در هر دو چون مکاني است جسم نيز هست در معاد هم جسمانيت انسان برگشت ميکنه و در توبه هم که انسان با جسمانيت حاضرش هست پس جسمانيت خيلي تاثير نداره و در هردو هست اما در تفاوت هاي ديگر بايد عرض کنم در توبه مجالي براي انسان براي بازگشت از گناه هست اما در معاد ديگري مجالي وجود نداره براي جبران در توبه وقتي پذيرفته ميشه نوعي رضايت مندي وجود داره در معاد بايد پرونده اعمال رو ديد که در دنيا چگونه کسب شده است و همواره دلهره و اضطراب با انسان تا روشن شدن وضعيت وجود داره و در آخر کم کيف کار هيچگاه در معاد روشن نيست و نميشه با حدسيات کار کرد در پايان باز هم از زحمات شما کمال تشکر رو ميکنيم

+

سلام

در بررسي اين رابطه انچه نوشتيد نشان از ان داشت كه همان طور كه مي دانيم اخرت ادامه دنيا است كساني كه در دنيا اخلاص بكارند و اعمال مخلصانه انجام دهند خالصانه ترين پاداشها را دريافت مي كنند و اين است عدل خدا (( دنيا مزرعه آخرت است )) و در اين مسير بايد خداوند باارن رحمتش را بر مزرعه اخلاص ما بباراند .

كساني ره به سوي جهنم دارند كه در ابتدا توحيد - نبوت - معاد را انكار كردند و اين ارتباطي است بين اخلاص ومعاد و كفر تنها خالصان به مرتبه بهشت مي رسند و همان طور كه اخلاص مراتب دارد نتيجه ان كه رسيدن به بهشت برين است هم داراي مراتب است ... منكران لذت اخلاص و در نتيجه لذت بهشت ر ا از دست مي دهند ... قدم اولين براي اخلاص (( همه قدمها اولين است و قدمهاي ما دايره هستي را مي سازد براي رسيدن به هدف عالي كمال )) گذشتن از كفر است ... نپوشانيم حقيقت را تا اخلاص به ميهماني دل ما آيد .