تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ زهره 

باعرض سلام و خسته نباشيد

منو ببخشيد كه خيلي دير كامنت مي گذارم . مطلب زيبايي بود . خداوند انشالله به همه ما كمك كند كه در رده كفار نباشيم چرا كه با مطالعه دقيق اين پست در مي يابيم كه لبه تيغ همين دنياست كه اگر در نياتمان كوتاهي كنيم نادانسته به سمت كفر رفته ايم و ما نيز سقوط كرده ايم بي آنكه بدانيم و اينجاست كه در مي يابيم بايد به او اعتماد كنيم و باور كنيم هر آنچه او مي خواهد همان درست است

+ مائده 

با عرض سلام و احترامات فراوان

در مورد واژه كنجكاوي كه دوستان مطرح كردن بايد عرض كنم اين قسمت ( اركان كفر ) از سخن 31 نهج البلاغه امير مؤمنان اقتباس شده . اين كنجكاوي ( در امور اعتقادي ) اون هم از جانب يك كافر ، با توجه به تمام خصوصياتي كه از نظر عقلي و فكري و اعتقادي و .. در مورد كافر و شخصيتش مطرح شد نميتونه سرانجام نيكويي داشته باشه . چون هدف كافر از اين كنجكاوي هاش رسيدن به حقيقت نيست چون حتي وقتي حقيقت رو هم ميفهمه باز هم خيانت ميكنه به حقيقت .

بسيار ممنونم از كامنتهاتون . انشالله سلامت و شاد باشيد .

التماس دعا دارم ...

+ رحيم 

با سلام و عرض ادب

در بررسي بين دو واژه ميتوان به دو روش عمل كرد و نتايج رو گرفت

اول اينكه : اين دو واژه را با هم مقايسه و بررسي كرد و در قياس دو واژه همواره محسنات يه واژه و ويژگيهاي آن و سپس واژه ديگر بررسي ميشود و نقاط مشترك رو بعنوان نقطعه هاي عطف بحث ميكنند اين به شرطي است كه دو واژه مترادف باشند

دوم اينكه : در دو واژه متضاد هم بايد اول ويژگيهاي هر يك را بيان و نقاط مثبت واژه مثبت را بزرگ نمود و جلوه داد اما اگر اين دو واژه را كه متضاد هم هستند در نظر بگيريم بايد نقاط تخريب و يا آباد نمودن روان انسان رو در هر يك در نظر داشت و هشدار هاي لازم رو داد .

كار شما قياس دو كلمه و بيان هر يك از خصوصيات تك تك واژه ها ميباشد كه به نوبه خود ستودني است رضاي خدا در اين نوشتار بدرقه راه شما بوده انشالله .