تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ مائده 

بنام خداوند کريم و مهربان ، لطيف و نوازنده بندگان

با سلام و احترامات فراوان

خداوند به باشکوه ترين و با عظمت ترين روز که جلال و عظمت و عزّت حق با عدل او در آويخته ميشود سوگند ياد ميکند روزي که پيامبران ميآيند و ميگويند ما هر چه داريم از تو داريم و هيچ دانش و فضلي از خودمان نداريم و فرشتگان ميگويند ما حق تسبيح و پرستش را به جاي نياورديم و موحّدان و مؤمنين خالص گويند ما تو را به حق و به شايستگي نشناختيم و حق تو را به جاي نياورديم هر چند تو بي نيازترين هستي ... حسرت ها به دل ميماند حسرت هاااا .. واي به ما و واي به هر که با غفلت ديواري ساخته و پشتش پنهان گشته و با بي خيالي به اين چند صباح دلخوش کرده ... مؤمن واقعي با رياضت و نيّت پاک نفس مطمئنه را مهمان قلبش و جايگزين ِِ نفس لوامه ميکند يا ايتها النفس المطمئنه ارجعي الي ربک راضيه مرضيه ...

اگر اين توجه را نکنيد ديگر نبايد از خداوند بخواهيم که مورد بخشش او قرار بگيريم اين همه تاکيد نشان دهنده محبت خداوند به نوع بشر است براي هدايت او .

تمام پست زيبا و دلنشين بود و تاثير گذار، انشاالله سلامتي و نسل هاي پاک و مؤمن هديه خداوند باشد به قلوب پاک اهل قرآن .

هميشه سلامت و شاد باشيد انشالله

+ زهره 

سلام ، خسته نباشيد

از جمله قسمهاي زيبا و تكان دهنده قرآن قسم هايي است كه مربوط به قيامت و ... مي شود فكر اينكه خداونهد باريتعالي مي خواهد از ما به واسطه هشدارهايي كه قبلاً داده است سوال و جواب كند به راستي بدن انسان را مي لرزاند .

و حال قسم به خود قيامت كه در قياما همه از مومن و كافر در حال قيامند چرا كه پرده ها كنار رفته و حقيقت ها آشكار گشته است و اما آنجاست كه نفس انسان كه چيزي جز خود انسان نيست بايد پاسخ دهد . انشالله در آن روز شرمنده نباشيم و سرمان را به عنوان يك پيرو حقيقي بالا بگيريم .