mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+

سلام

خداوند بركت عطا مي كند بر دل و روحي كه مشتاق رسيدن و گذشتن است ، شوق شما نيروي حركتي است زيبا براي رسيدن به سرچشمه خداوند به اين شور دريا دريا بركت عطا كند.

نكته قابل تامل در نوشتن آيات كشف شيرين ارتباطات قسم ها با علت قسم بود كه كشفي مهم وشيرين بود ... آموختيم كه در پس ژرف انديشي حكمت هديه مي دهند .

در سايه عظمت قرآن باشيم.آمين

+ رحيم 

با سلام و عرض ادب

نوشتار زيبا جان و روح انسان رو مي نوازد با نوشته ات رستاخيزي ديگر بپا کردي تا بي خبري چون من با توجهي عميق تر و نگاهي تازه تر به اين گفتار برسم و بدانم که آخر نوشتار هم باز اين نوشتار زيبا نيست هر چند زيبايي اين نوشتار روح افزاست و فروغ ديدگان انسان را به عمق و جان هستي مي برد .

براي شخص بي دين و ايمان و حتي شخصي با ادعاي ايمان(ادعاي ايمان بدون توجه و در نظر گرفتن مسئوليت ديني )! چه جهلي عميق تر و نابودگر تراز انحراف و غفلت از خداوند وعظيم ترين وعده خداوند که وعده روز جزا و حسابرسي و برپايي و حکومت و فرمانروايي ملکه عدالت است !؟!؟!

@@@@@@@

اين نوشتار چقدر با روح و جان من آشناست تو گويي همه غفلت از دنيا و آخرت با جان من اجين مي باشد دست با بركت و با نمك قرآني شما درد نكنه انشالله در قيامتي كه چندان دور نيست پاداش تمام زحمات شيرين قرآنيتان رو بگيريد يا حق