هوالمحبوب
به نص و تصريح آيات قرآن کريم ، مخلَصين داراي آثار و خصوصياتي هستند که ديگران از آن نصيبي ندارند.
اول : آنکه به نص کريمة قرآنيه ، ديگر شيطان را بهيچوجه من الوجوه بر ايشان تسلط و اقتداري نيست
دوم : اين طائفه از محاسبة محشر آفاقي و حضور در آن عرصه معاف و فارغ هستند.
سوم : آنچه از پاداش و ثواب به هرکس برسد و در روز قيامت به او عطا شود، در مقابل عمل او خواهد بود، مگر اين صنف از بندگان که کرامت الهيه بر ايشان ماوراء طور و پاداش عمل است
چهارم : آنان داراي مقامي منيع و منصبي رفيع و مرتبه اي عظيمند که بتوانند حمد و سپاس ذات احديت و ثناي الهي را کما هُو حَقه (همانطور که سزاوار آن ذات اقدس است ) بجا آورند.
قالَ عزَّوجلَّ: سُبْحَـنَ اللَهِ عَمَّا يَصِفُونَ * إِلاَّ عِبَادَ اللَهِ الْمُخْلَصِينَ؛ خدا منزه است از آنچه توصيف مي کنند. مگر بندگان خالص شده خدا. (آيه 160 و 159 سوره صافات)
و اين غايت کمال مخلوق و نهايت منصب ممکن است .
ومن الله التوفيق
سلام
دستتون درد نكنه ، انگيزه و تلاش شما به بقيه انرژي ميده انشاالله سلامت و شاد باشيد
سلام و عرض ادب و قبولي تعزيه داري ايام سوگ
قلم وقتي مسئوليت مي پذيرد و به قول صاحب قلم كه بر آن قسم ياد نموده باقي مي ماند ؛ دربهاي رحمت به روي آن كسي گشوده مي شود كه منعهدانه از قرآن بنويسد و او خود نگهبان قلم و صاحب قلم مي شود .
و انگاه زيبايي انديشه در كلامي زيبا و موزون بر صفحه سفيد جان كاغذ هم چون جان سفيد انسانمي باشد نقش مي بندد و اين چنين مي شود كه تابلو نقاشي زيبايي از كلمات بر صفحه دل هر انسان خواننده اي و در تار و پود انديشه ها جاي مي گيرد و بدون حرف و كم و كاستي زيبا ؛ لطيف و نغز با جان انسان بازي مي كند و به قول حافظ مي شود مصداق اين بيت
كس چو حافظ نگشاد از رخ انديشه نقاب
تا سر زلف سخن را به قلم شانه زدند
قلمتان نوراني به انوار قرآن