درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ رحيم 

سلام

ايام مبارك مبعث حضرت رسول گرامي اسلام را به همه دوستان تهنيت عرض ميكنم و كلام خدا را در اين ايام عزيز در حال نوشتن هستيم كه ايشان خود بركت اين امر خير را به ما خواهند داد انشالله و از جمله بركات اين امور نيز خواب و يا روياي صادقه آن حضرت هست كه دوستان گرامي به زيبايي هر چه تمامتر و در حد بضاعت به آن پرداختن و اميد كه بهشت خدا روياي صادقه ما باشد و چشم اندازه ما براي حركت به وسعت همان درياي بيكران قرآني باشد كه بنظر ميرسد رسيدن به آن محال است اما واقعيت چنين است كه همه دوستان با سعي و تلاش هر كسي به سهم خويش و به سليقه خويش در اين راه مجاهده و سعي مينمايد و قشنگي كار به اين است كه همه اين دوستان عزيز از هم سهم مي برند و تلاش هيچكسي بي ثمر نيست كه اين نيز از بركت قرآن مجيد است خداوند قلمتان را به نور قرآن مزيد بفرمايد انشالله

+ رحيم 

سلام

در پست مطالب موجود در آيه بسيار خوب و شيوا بيان گرديده اما ترديد من از اينه كه ايا اطلاق خواب به طور كلي براي بودن نوعي وحي از جانب خدا بر پيامبر كفايت ميكنه؟ شايد توضيح بيشتر تو اين زمينه مدخليت موضوع رو روشن تر كنه پيامبر آيا غير از اين خواب در مدت زندگي شريف خودشان خواب ديگري هم ديده اند ؟ و اگر آري اين خواب هم اگر بيان شده در قرآن كه ميشه گفت نوعي وحي است و اگر نه كه از همه خوابها به عنوان وحي نميتوان نام برد .

اما آنچه كه ما از روياي صادقه براي خود كه بتوانيم هم پاي پيامبر گرامي اسلام نزديك به حريم پيامبر بشيم رو به هر حال بايد داراي مقياس و اندازه باشه كه من از اون چندان اطلاعي ندارم و ايكاش اين اندازه رو ميدانستيم و يا ذكر ميشد ، البته با تفكر و تعمق ميشه اين اندازه رو به دست آورد خيلي دور از ذهن نيست اين رو از اين جهت عرض كردم كه موضوع اول اين پست قرار گرفتن روياي صادقه پيامبر هست و شايد هم مهمترين قسمت اين نوشتار .

واما شك كه خودش نوعي ((حق انديشه )) هست براي بشر كه در همه مراحل زندگي و هم چنين اصول و فروع دين و يا حتي مسائل اجتماعي اتفاق مي افته لذا اگر با (( ديده حق ))‏ اگر به تمام اين شك ها نگريسته شود آنگاه هست كه خداوند ياوري ميكند تا از اين مهلكه شك به سلامت بيرون رفت .

و در موضوع سوم هم واقعا تعاريف قشنگي از حج با نگاه حق ديده ميشود كه جاي تبريك داره

سلام دوست عزيز. عاشقان پسر فاطمه دارن به صف مي شن. بدو از قافله عقب نموني . داريم واس آقا يه طرح اجرا مي کنيم تا نيمه ي شعبان. اگه عاشقي بدو بيا که جمع عاشقا جمعه. منتظرتيم.