mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+

سلام

زيبايي قرآن به ساده وعميق گويي آن است و... اگر پاداشهاي صبر را بررسي كنيم به اين نكته مهم خواهيم رسيد كه پاداشها گوناگون است پس بايد نتيجه گرفت كه صبر در عين واحد بودن ،مراتبي نزد هر كس دارد وهر انساني به ميزان صبر خود به پاداش ارزنده مي رسد كه اين از مهر وعدل خدا ناشي مي شود .براي صبري مقام يقين شايسته است وبر صبري بهشت وبر صبري... همان طور كه انسانها ظريفيت ومراتب متفاوت دارند كه ان هم از عملشان ناشي مي شود پاداشها هم مراتب دارند وبايد تلاش كرد كه با آزمودن صبري به افق جديدي از ان دست پيدا كنيم .

ونكته مهم ديگر اينكه نوشتن از صبر وتفكر در مورد صبر يكي از راه هاي درك ان وعمل به ان است ، محال است به چيزي علم ويقين داشته باشيم و به يقين خود بي تفاوت باشيم ، پس نگاشتن از صبر هديه زيباي خدا است تا در اين مرحله عالم شويم وانشالله عامل .

پاسخ

سلام بسيار سپاسگزارم از ياد آوري شايسته و بايسته شما همين طوره به تناسب اعمال هر كسي پاداشي را خداوند در نظر گرفته است .و حقيقت اينكه صفات بالاقوه اي كه خداوند در وجود ما به وديعه گذاشته است با اعمال ما درخشش خواهد يافت دعا كنيم همين يك صفت خداوندي در وجودمان درخشش يابد انشالله روابط بين صبر و كليه صفات انساني در پست بعدي باز گو ميگردد و تعاملات و تقابلات با اين صفات را انشالله مورد مداقه قرار داده تا به سر منزل مقصود برسيم انشالله