درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ رحيم 

با سلام

هر چند نوشتار موجز و كوتاه هست اما در بيان عنوان و قسم بسيار روان و خوب بيان شده و بقدري نغز هست كه براي هر بار باز كردن سر چشمه حيف است كه خونده نشود دست همگي درد نكنه و اما .

اين بلد كه آميخته با كيد و شدت و ناراحتي است بر چه اساسي و آيا پيامبر اكرم كه در اين شهر كه به تعبيري به رنج و سختي افريده شده است نبايد ذاراي آرامش و راحتي باشد ؟

همه مطالب رو فهميدم جز اين مطلب كه چرا بايد محروميت از اين قلم رو داشته باشيم انشالله كه بتونيم از قلم هم بر خوردار بشيم .

پاسخ

سلام باز هم مثل هميشه من را شرمنده الطالف خود كرديد . نمي دانم چه زمان مي توانم جواب اين همه لطف شما را بدهم . به راستي كه شما مربي خوبي هستيد چرا كه اصل حركت هر فردي با انرژي مثبت است و همين و بس و اما در خصوص سوال شما بايد بگويم اتفاقاً پيامبر داراي آرامش است ايشان در سختي آفريده شده همچنان كه ديگر انسانها اما نقطه اتصال ايشان به كتاب وحي و شنيدن صداي معبود در لحظه لحظه زندگي باعث آرامش وجودي ايشان شده است و ما نيز اگر اينگونه باشيم آرامش مي يابيم پس بر ماست كه بلد را مقدس بشماريم و كبد را در درون خود پرورش دهيم تا به خشكي و بي آبي نرسيم كه آب مايه حيات و زنده ماندن ما انسانهاست .